Oldalak

2012. december 4., kedd

Őrködve vigyázz mindenféle csábítás miatt

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Amikor nehéz helyzettel találod szemben magad, fordíts időt arra, hogy elcsendesedj, és útmutatást és bölcsességet kérj. Az első ösztönös reakciód az lenne, hogy továbblépj anélkül, hogy hasznot merítenél az óvatos meggondolásból és a probléma megvizsgálásából. Ne ess pánikba! Maradj nyugodt, és azzal a bizakodással dolgozd fel a dilemmádat, hogy Nekem semmi sem túl nehéz, mondja az Úr, és Én meg fogom mutatni az utat neked.

Zsoltárok 5:8 Uram, vezess engem a Te igazságodban az én ellenségeim miatt; egyengesd előttem a Te utadat!
Posted: 03 Dec 2012 01:49 AM PST
A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 december 3.


A TROMBITA, BILL BURNS:
Egy kegyelmi hullámot indítok el, valóban. Az Én kegyelmem elég neked. Kelj fel, és fuss a csatára! Emeld fel a zászlót! Higgy az Úr igéjében! Öltözz fel Isten fegyverzetébe teljesen, és győzd le az ellenséget, amely ellened fordult. Hiszen te győzelemre vagy alkotva. Én segítek neked. Én átsegítelek a diadalra minden alkalommal, ha hiszel, és megerősíted az Én munkámat az életedben. Rendkívülivé fogsz válni ebben az időszakban, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Őrködve vigyázz mindenféle csábítás miatt, amelyek elvisznek téged a Velem való jó kapcsolattól, mondja az Úr. Olyan napok vannak, amikor meg kell harcolnod azért, hogy megtartsd a szellemi fókuszt. Legyél hűséges, és ne hagyd, hogy letereljen az útról a világ, a test vagy az ördög. A győzelemért megéri majd megvívni ezt a harcot. Maradj közel Hozzám. 1 János 2:16 Mert mindaz, ami a világban van, a test kívánsága, a szemek kívánsága, és az élet kérkedése, nem az Atyától van, hanem a világból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése