Oldalak

2013. február 16., szombat

a Szent Szellem lesz aki tanít

Az Ur szava - Profecia K. P. pasztortol:


"Mivelhogy nem fordítottál hátat Nekem és megfogadtad az Én tanácsomat, és megálltál a próbákban, amit Én megengedtem a te életedben, íme Én sem fordítok hátat neked és mikor Hozzám kiáltasz, szíved szerint hallgatlak meg és szíved szerint cselekszem veled, mert látom a te egyenességedet. Sziklára állítalak téged fel, hogy többé ne inogj és az Én magaslataimon győzedelmeskedjél. Íme, ki fogom jelenteni magam és a Szent Szellem lesz aki tanít, mert nagy tervem van a te életeddel és fel akarlak készíteni, nagy és csodálatos munkára. Majd ne kérdezd, hogy "Uram, miért pont engem?", mert ezt másra nem bízhatom. Állj meg erősen és készülj fel a harcra. Íme én kétélű kardot adok a kezedbe és senki nem állhat ellened, mert Én az Úr hadakozom érted. Keresd szüntelen az Én orcámat és én megáldván megáldalak téged és íme Én még egy csodát teszek az életedben és sokan fogják mondani, nagy az Úr! Ezt azért mondom előre neked, hogy azokban a napokban fel ne fuvalkodjál, hanem maradj meg alázatban. És teljesen megújítom a te testedet. És lesz a te orvosságod az öröm és a hálaadás és leszel te sokaknak orvosság gyanánt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése