Oldalak

2013. október 2., szerda

Megtörni az ördög erejét

Most van hatalmunk, amikor az ellenség árt és pusztít. Azonban sokan úgy hiszik, most semmink sem lehet. Úgy gondolják, itt lent mindent sátán irányít. Azonban emlékezzünk, hogy bár a világban vagyunk, de nem ebből a világból valók vagyunk. Sátán számos dolgot irányít itt a földön, de engem nem irányít! Nem irányítja a Gyülekezetet. Nem ural minket. Mi uraljuk őt. Hatalmunk van felette! Jézus azt mondta: „Imé adok néktek hatalmat, hogy a kígyókon és skorpiókon tapodjatok, és az ellenség MINDEN erején; és semmi nem árthat néktek.” (Luk. 10:19) 
Kevesebb hatalma van a Gyülekezetnek ebben a században, mint közvetlenül azután, hogy Jézus meghalt, eltemették, feltámadt, mennybe ment és az Atya jobbjára ült? Ha ma kevesebb lenne a hatalma, akkor jobb lett volna Jézusnak, ha meg sem hal. De nem így van, áldott legyen Isten, van hatalmunk. Be kell építeni ezen igazságokat az életünkbe azáltal, hogy elmélyedünk rajtuk és tápláljuk magunkat, míg a tudatunk részévé nem válnak. Fizikai értelemben, bizonyos ételeket mindennap eszünk, mert az orvos azt mondta, szükségünk van különböző vitaminokra, ásványokra, hogy a testünk erős legyen. Vannak úgynevezett szellemi vitaminok és ásványok is, melyeket szintén minden nap be kell vennünk, hogy egészséges keresztények legyünk. Jézus azt mondta a Máté 28:18-ban: „…NÉKEM adatott MINDEN HATALOM mennyen és földön.” 
Mindazt a hatalmat, amit a földön gyakorolni kell, a Gyülekezeten keresztül kell gyakorolni, hiszen Krisztus személyesen nincs itt a fizikai testében. Mi vagyunk Krisztus Teste. Ő a hatalmát a földön az Ő Testére, a Gyülekezetre bízta. Így sok probléma azért van, mert mi megengedjük ezeket – nem teszünk semmit velük kapcsolatban. Nekünk kellene tenni valamit a problémáinkkal, de mi ehelyett megpróbálunk valaki mást rávenni – Istent is beleértve -, hogy tegyen már valamit helyettünk. Ez évekkel ezelőtt lett nyilvánvaló számomra, amikor ezt a témát tanulmányoztam. Nem tudtam megmagyarázni az elmémmel, de tudtam a szellememben. Kezdtem megérteni azt a hatalmat, amellyel rendelkezünk. Mialatt időseb bátyám üdvösségéért imádkoztam, hallottam az Urat a szellememben, ahogy felszólított: Te tegyél valamit ennek érdekében! Ekkor már sok éve imádkoztam a bátyám üdvösségéért. Ő volt a család „fekete báránya”. Imáim ellenére úgy tűnt, hogy a helyzet rosszabb lett, ahelyett hogy javult volna. Mindig így könyörögtem: Istenem, mentsd meg őt. Még böjtöltem is. Hajlamos voltam, hogy visszacsússzak és így imádkozzak, de miután az Úr felszólított engem, hogy én tegyek valamit – miután azt mondta, megvan erre a hatalmam – így szóltam: Jézus nevében megtöröm az ördög erejét a testvérem élete felett, és követelem az üdvösségét! Kiadtam a parancsot. Nem mondogattam vagy imádkoztam ezt folyamatosan. Mikor a király kiadja a parancsot, tudja, hogy az végre lesz hajtva. Az ördög mondogatni próbálta nekem, hogy a testvérem soha nem fog üdvözülni, de nem törődtem vele, hanem elkezdtem nevetni. Azt mondtam: Nem gondolom, hogy üdvözülni fog – hanem tudom! Jézus nevét használtam és megtörtem az erődet felette, és követeltem a szabadulását és üdvösségét! Fütyörészve mentem tovább. Tíz napon belül a testvérem üdvösséget nyert. Az Ige működik! (Forrás: KENNETH E. HAGIN - A hívők hatalma c. könyv)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése