Oldalak

2013. november 29., péntek

Az életünkből hiányzó dolgok


4,11 ... én megtanultam, hogy körülményeim között elégedett legyek.
4,12 Tudok szűkölködni és tudok bővölködni is, egészen be vagyok avatva mindenbe, jóllakásba és éhezésbe, a bővölködésbe és a nélkülözésbe egyaránt.
4,13 Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem. (Filippi)
Kénytelenek vagyunk bizonyos dolgok nélkül élni. Nekem is megvan a listám, és neked is. Mit kezdek ezzel a tudattal, hogy bár Istennel járok, mégis vannak (és mindig is lesznek) dolgok, amik hiányoznak az életemből?
Amikor a minap a csalódásaimmal kapcsolatban imádkoztam, rájöttem, valahogy eljutottam odáig, hogy nekem kell az a valami. Ez veszélyes terület, mert ajtót nyit a csalódásnak, csüggedésnek és hasonlóknak. Már kezdtem elhinni, hogy nekem nem elég Isten szeretete és Isten élete. De hát nem pontosan ugyanebbe a kísértésbe esett Ádám és Éva – elhitték, hogy Isten nem elég?
Isten annyi mindent adott nekik, és a kísértés pillanatában mégsem voltak képesek mást látni, mint azt az egyetlen egy dolgot, amijük nem volt. Ezért megszerezték maguknak, és ezzel együtt hátat fordítottak Istennek.
John Eldredge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése