Oldalak

2014. április 3., csütörtök

Amit a világ világossága tesz

Később Jézus ezt mondta az összegyűlt sokaságnak: „Én vagyok a világ világossága. Aki engem követ, nem a sötétségben él, hanem a világosságban, amely az örök élet." (János 8:12, EF)
Így szólt Jézus a házasságtörésen ért asszonyhoz: „Én sem ítéllek el téged, menj el, és mostantól fogva többé ne vétkezz!" (János 8:11) Jézus erővel ajándékozta meg az asszonyt – erővel, hogy ne vétkezzen. De tudod, mit mondott neki ezután? Azt mondta: „Én vagyok a világ világossága..."
Sokan vagyunk úgy, hogy amikor azt halljuk, Jézus a világ világossága, félünk a szeme elé kerülni, mert azt gondoljuk, hogy a bűneinkre fog rávilágítani. Talán már hallottad némely prédikátor szájából a következőt: „Egy pillanatig se gondold, hogy elrejtheted a bűneidet! Jézus, a világ világossága, le fogja leplezni azokat, és közszemlére fogja tenni!" Többen úgy gondolják, hogy ezt teszi a világ világossága: felfedi a bűneinket.
Nézzük csak meg, milyen szövegkörnyezetben hangzottak el ezek a szavak Jézus szájából, hogy Ő a világ világossága. Éppen előtte mentette meg az asszonyt és leleplezte a farizeusok képmutatását. Számomra ez azt mutatja, hogy Jézus világossága nem ítél el, nem kárhoztat, nem aláz meg, és nem szégyenít meg. Jézus világossága rávilágít arra, hogy milyen tökéletesen megtisztított az Ő vére! Ez az Ő vérének hatékonyságát, és a Golgotán bevégzett munkájának a tökéletességét mutatja.
Kedvesem, ne félj Isten jelenlétébe jönni. Az Ő világossága nem arra hivatott, hogy közszemlére tegye a bűneidet. Azt hivatott megmutatni, hogy Krisztus bevégzett munkája miatt milyen gyönyörűséges, ragyogó és dicsőséges vagy Őbenne! Kezdd el így látni magad!
Amit a világ világossága tesz
Joseph Prince
Magyar fordítás: ahitatok.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése