Oldalak

2013. június 26., szerda

Egy különleges könyv - és egy különleges kezdeményezés


Kedves Testvéreim!

Nagy örömömre szolgál bejelenteni, hogy elkészült egy különleges könyv magyar fordítása: 

Kat Kerr: A Menny felfedése

Kat Kerr rendszeresen részesült elragadtatásokban, és olyan tényeket írt le a mennyei életről, és a ránk is váró meglepetésekről, amit máshol még nem olvastam. Nem regényszerűen íródott a könyve, hanem egyszerűen leírja mindazt, amit látott, hallott és tapasztalt. Konkrét személyek ottani életébe is bepillantást nyert, akiknek a földön élő családjaiknak elmondta ezeket. Ez hatalmas vigasztalást jelentett nekik, ugyanis olyan részletességgel beszélt a mennyben élő, nemrég elveszített rokonaikról, amit senki nem tudhatott volna, csak akik személyesen ismerték őket. Kat, aki nem tudott addig semmit ezekről az emberekről, a mennyben látta őket és a házaikat, és utána elmondta a családoknak. Az ő reakcióikat is olvashatjátok a könyvben. Emellett rendkívül izgalmas élményei voltak a mennyben, elgondolkodtató jelentőségű dolgokat látott és tapasztalt, Jézus váltságművének a mennyei mozzanataiból is, valamint az Atya üzenetét is hallotta és leírta a könyvben; és nem utolsósorban azt is, hogy milyennek látta Jézust!

Az a vágyam, hogy lehetőleg mindenki elolvashassa ezt a különleges könyvet, aki csak szeretné - ennek a módjáról szeretnélek tájékoztatni benneteket.

Valójában már rég elkészítettem ezt a fordítást, viszont ennek a könyvnek az esetében is az a helyzet, hogy pénzre van szükség a kiadásához. A fordítási munkát nem fizetésért végeztem, mert erre nem volt lehetőség, hanem azért tettem, mert az Úr egyszerűen a szívemre helyezte.

Viszont így jelenleg is itt áll a számítógépemen, és tudom, hogy sokan vannak, akik szeretnék olvasni, de nincs lehetőségük rá.

Az eredeti könyv kiadásával a szerző illetve a családtagjai foglalkoznak, aki pedig magyar részről kapcsolatban áll velük, hosszú ideje nem kapott tőlük útmutatást arra, hogy mit lehetne tenni a magyar kiadás érdekében, hiszen nekik sincs lehetőségük ennek a finanszírozására. Ami miatt viszont mégsem kellene  ennyit várni a magyar olvasóknak szerintem, az, hogy a könyv tartalmaz egy utalást arra, hogy 2007-ben (az eredeti angol nyelvű könyv megírásának évében) Isten felfedi, feltárja a mennyet. Ez már hat éve volt... Másrészt felhívja az olvasó figyelmét a 2. és a 3. kötetre, amelyek további részleteket tartalmaznak Kat Kerr mennyei beszámolóiról, az első folytatásaként. A 2. kötet fordítását most tervezem...

Mindezeket figyelembe véve, sokat imádkozva és gondolkodva, úgy döntöttem, hogy lehetővé akarom tenni a magyar olvasók számára a hozzáférést. Többféle megoldáson gondolkodtam, és végül arra jutottam, hogy felteszem az internetre, és a hozzáférési linket megosztom azokkal, akiket érdekel.

Ha tehát szeretnétek elolvasni a könyvet, akkor írjatok nekem erről egy levelet -- a "Kapcsolat" menüben tudsz személyes üzenetet küldeni, amelyben jelezd, hogy A Menny felfedése című könyvet szeretnéd elolvasni. Szívesen elküldöm neked a linket, amely segítségével le tudod tölteni "pdf" dokumentum formában.

Az eredeti könyvben szereplő ábrákat, a rajzokat, amelyek a mennyben látottakat segítenek elképzelni, magyar felirattal láttam el, és ezeket is elhelyeztem a magyar fordításban.

Talán szokatlan ez a megoldás, de ahogy Istenre és a mennyei valóságra éhes szívvel olvastam a könyvet, nekem nagyon sokat jelentett, és tudtam, hogy sokan vannak, akik nagyon szeretnék, ha elérhető lenne magyarul. Már többen érdeklődtek is, és mostantól fogva itt a válasz az érdeklődésetekre!

Szeretettel várom az üzenetedet, a leveledet, amit ide kattintva már meg is írhatsz! A válasz emailemben megkapod a linket a könyv letöltéséhez.

Országh György

Ízelítőnek tekintsd át a tartalomjegyzéket:

KAT KERR - A MENNY FELFEDÉSE

Előszó - Prófétai kinyilatkoztatás Istentől az Írnok Angyalok által
Bevezető
1. fejezet: Isten terve - A föld a menny árnyéka
2. fejezet: Élet a halál után - Kezdődik az utazás
3. fejezet: Angyali seregek - valódi személyek
4. fejezet: Az eltávozott szeretteink - Élet a mennyei városban
5. fejezet: A portál
6. fejezet: Egy gyermek arca - a Menny bölcsődéi
7. fejezet: Szórakozás - Isten tervezte a mi örömünkre
8. fejezet: Emberekről szóló emlékművek
9. fejezet: A pokolban nincs szórakozás, csak a démonok örülnek
10. fejezet: Tedd biztossá a kiválasztottságodat, hogy a Mennybe juss!
11. fejezet: Örökre szóló terv, az üdvösség ingyen van, de ahogyan most élsz, meghatározza az örökkévaló pozíciódat!
Záró üzenet az Atyától

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése